Kinek mondjam el vétkeimet?

Kinek mondjam el vétkeimet?

A kezdetek...

2014. november 09. - Guilty

..nehezebbek, mint az ember gondolná.

Na nem a regisztráció bonyolultságára gondolok, az megy egyszerűen.

Nem, nem vagyok már itt új. Vezetek itt blogokat..Azonban mellettük van a nevem, az arcom.

Sok olyan kérdés van, amin töprengek, s azokon a fórumokon osztom meg azokkal, akik érdemesnek tartják arra, hogy pár percet fordítsanak az olvasására.

Magamnak írom a blogom..azonban úgy alakult, hogy rátaláltak..ismerősök is. Volt, akinek én javasoltam, olvassa el, ha jobban meg akar érteni. Igen, néha nehéz megérteni. Néha én magam sem értem..Magam.

Viszont így, hogy az arcom, személyem összekapcsolódik a leírtakkal..Kénytelen vagyok szűrni, olyan formába önteni a mondandóm. A társadalomban betöltött szerepem nem engedi meg, hogy őszinte legyek. Összedőlne az életem.

Érdekes egy kérdés ez..pár őszinte mondat kiengedése a lelkemből..s az ezzel járó megkönnyebbülés..érhet-e annyit, hogy engedjem összedőlni az egzisztenciámat.

Hetek óta gondolkodom egy őszinte felület indításával..Most jött el az ideje.

Épp külföldre tartok munkaügyben. A széles autópályákon lesz időm rendezgetni a gondolataim.

Folytatása következik..

A bejegyzés trackback címe:

https://kinekmondjamelvetkeimet.blog.hu/api/trackback/id/tr876880673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása