Kinek mondjam el vétkeimet?

Kinek mondjam el vétkeimet?

A gátlástalanság..

2014. december 01. - Guilty

..és a lelkiismeret között helyezkedem el valahol.

Érdekes helyzetben vagyok.

Van egy harmincas évei elején járó lány..aki kedves, aranyos, ragaszkodó..De nem kelt bennem tüzet.

Nyáron, amikor megismertem, jó választásnak tűnt. Hihetetlenül vékony, hatalmas barna szemekkel, sötét hajjal, nagy, kerek, természetes mellekkel. Egyetemi diplomával, doktorira készül, igényli a törődést.

Eleinte vonzott, de nem volt lángolás. Most az együtt töltött idő kezd lassan idegesíteni. A szex pedig csak szükséges időtöltés.

Másrészt..van az a házas, korombeli.. Aki szexuálisan rettenetesen izgat. Gyereke van, évek óta nem nyúltak hozzá, jellemzően maga intézi a vágyait. Éjjel 10től hajnali kettőig nyomtuk, mint a nyulak. Perverz, nincsenek gátlásai..Valljuk be..Nekem sem.

Mellette itt van ez a 45 éves, szomszéd utcában lakó igen elfoglalt üzletasszony. Aki azzal indította a viberes beszélgetésünk, hogy szétcsúszott köpenyéről küldött képet, s perverzebb, mint a házas lány.

Állandóan küldözgeti a képeket..amikre természetesen rápörgök.

Valahogy..mindig jól mentek a párhuzamos részek..talán pont emiatt nem volt sosem működő kapcsolatom.

Épp tegnap este jutottam arra, hogy a harmincas lánynak elmesélem, hogy hagyjuk. Szeretem. Szeretem boldognak látni..mintha csak a gyerekem lenne..Nem a NŐ..az életemben.

A vadászösztön bennem van, erősen. S habár nem vagyok egy Brad Pitt, van bennem valami..Amivel hamar le tudom vadászni bárki bugyiját.

A múltkor..elkezdtem írni egy kis listát..kíváncsi voltam, ki jut eszembe..A mozgalmas múltamból..

Persze röhögtem..hisz hogy kezdünk neki egy ilyen listának? Excel.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kinekmondjamelvetkeimet.blog.hu/api/trackback/id/tr586949897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása