Kinek mondjam el vétkeimet?

Kinek mondjam el vétkeimet?

Szeretőnek lenni...

2015. január 01. - Guilty

..is tanulni kell.. 

Lassan megszerzem a Phd fokozatot.

Sok évvel ezelőtt nehezen viseltem a helyzetet. Az ember ha fiatal (huszonéves) hajlamos érzelmeket vinni a dologba. Valahogy olyan formám volt akkoriban, hogy az erős harmincas, házasságban élő, jó karban lévő NŐK elég gyakran ajánlatot tettek.

Mivel jellemzően egyedül éltem, s a kis huszonéves lelkemnek hízelgő volt ez a helyzet, jellemzően nem is mondtam nemet. Általában 2-3-5 hónapi tartottak ezek a khhmmm...kapcsolatok, s visszanézve a túlzott rajongásomtól ijedtek meg ezek a hölgyek. A jó szex összeláncol..Fiatalon ezt a láncolást érzelemnek, szerelemnek gondoltam. Magamban..Na jó, naiv voltam és fiatal   Ma már tudom, ha valakinek a fejébe akarsz maradni, maradandót kell alkotni a szexben. S minden következőnél, ahol Tőled rosszabbat nyújtanak..Te maradsz az etalon. egész addig, amíg jobb nem kerül a képbe :)

Harmincas éveim elején már okosabb voltam, kevésbé ragaszkodó. Sokkal egyszerűbb volt irányítani ezeket a helyzeteket, bár az ember hamar megszokja a ragaszkodásnélküliséget,​ azt, ha valakihez nincs kedvem, ne foglalkozzam vele, hisz mindig akadt másik.

Itt jöttem rá a vonzás/taszítás törvényére..Ha nemet mondasz egy NŐnek..az annál inkább teper és meg akar szerezni. Néha annyira vicces volt, ahogy ezek a határozottnak, erősnek tűnő emberek a szőnyeg alatt kúszva próbálnak magukhoz édesgetni. Persze a nem nálam nemet is jelent. Na jó, néha meggyőzhető voltam..

Manapság..vi​sszafogottabban üzemelek..Bár az egyik (7 éve ismerem..s járunk néha össze) ismerősnek rosszabbul alakulnak a dolgai a házasságában...S eléggé rámkapott. Agitál, hogy reggel 8tól rámér egy órára. S azt hiszi, csak húzom az agyát..mert nincs kedvem 7kor kelni, hogy átérjek. A legnagyobb probléma, hogy feszegeti, hogy el akar válni.. ami nem baj..A nők jellemzően mondogatták mindig is..Sosem komolyan..Habár mindig elmondtam, engem nem zavar ez a státusz..  
Azt érzem, hogy komolyan más státuszt szán nekem. 

Hm..nem kellene boroznom..túl őszinte leszek tőle..  

A bejegyzés trackback címe:

https://kinekmondjamelvetkeimet.blog.hu/api/trackback/id/tr717027837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása